Genel Muhasebe Yönetimi
Güncel mevzuat takibi, beyanname yönetimi, kolay mali tablo hazırlama ve daha birçok özelliği ile DİA İSTANBUL Genel Muhasebe Yönetimi yanınızda!
Neden DİA Genel Muhasebe Programı?

Entegre Süreç Yönetimi
- Tek bir program üzerinden tüm iş süreçlerinizi uçtan uca yönetin.
- Muhasebenizi; stok, depo, üretim, e-fatura, satış, satın alma, CRM süreçlerinizle entegre kullanın.
- Stok, fatura, cari, banka, kasa ve çek – senet takibinizi genel muhasebeye entegre edin.
Verimli Muhasebe Yönetimi
- Onlarca farklı raporla giderlerinizi, satış sonrası kârlılığınızı analiz edin, verimliliği artıracak aksiyonlar alın.
- Mizan, bilanço, gelir tablosu ve diğer mali tablolarınızı düzenleyin.
- Tüm şirketin ortak raporlar alabilmesini ve departmanlar arası iletişimin artmasını sağlayın.


Kullanım Kolaylığı
- Basit arayüzü ile veri girişinizi kolayca yapın.
- KDV, kurumlar vergisi, muhtasar gibi e-beyannamelerinizi kolayca oluşturun.
- İşletme veya e-defterinizi hızla düzenleyin.
Bulut Teknolojisinin Avantajları
- DİA’nın bulut teknolojisindeki tecrübesi ile verilerinizi güvenle saklayın.
- Donanım, güncelleme, yedekleme gibi maliyetlerden kurtulun.
- Muhasebe programınızı her zaman güncel haliyle kullanın.
- Genel muhasebenizi istediğiniz her yerden ve tüm cihazlardan yönetin.


Mekan Bağımsız Şirket Yönetimi
- İnternetin olduğu her yerden tüm şirket verilerinize ulaşın.
- Muhasebe süreçlerinizi şirket dışında da kolayca takip edin, ofis bilgisayarınıza bağımlı kalmayın.
- Tüm işlemlerinizi mobilden de yapmanın rahatlığını yaşayın.
Neden Bulut Tabanlı Genel Muhasebe Programı?
Sıkça Sorulan Sorular
DİA İSTANBUL ürünleri ile muhasebe yönetimlerinizi sorunsuz ve masrafsız şekilde tek sistem üzerinden kendiniz yönetebilirsiniz. Finansal planlarınızı hazırlayarak gelir – gider tablolarınızı takip edebilmeniz, defter dökümlerinizi saklayabilmeniz, şubelerinizi yönetebilmeniz için geliştirilen DİA İSTANBUL bulut genel muhasebe programı sayesinde dışarıdan destek almaya son verebilirsiniz.
- Anlık bakiye görebilme
- Masraf merkezleri ile hesap plan takibi
- Dövizli muavin alma
- Ayrıntılı masraf merkezi takibi
- Mali tablo tasarımları
- Bilanço, gelir tablosu, kar-zarar tabloların hazırlanması
- KDV, muhtasar beyannameleri hazırlayabilme
- BA, BS, kurumlar vergisi, gelir vergisi beyannameleri hazırlayabilme
- E-beyanname hazırlayabilme
- Defter beyan sistemi entegrasyonu ile kolayca işletme defterinin gönderilmesi
- Toplu ya da anında muhasebeleştirme
- Muhasebe bağlantı kodlarının kolayca yapılabilmesi
- Güncel mevzuat takibi
- Yansıtma fişlerinin oluşturulabilmesi
- Defter dökümleri
- Döviz bazlı mizan
- Hızlı veri girişi
- Fiş, yevmiye ve defter numaralama
- Personel giriş-çıkış takibi
- Aylık puantaj hesaplama
- Mesai, ek kazanç, kesinti ve eksik gün takibi
- Bildirgeler
- Ücret, izin bordroları
- E-bildirge
- Kıdem-ihbar tazminatı
- Sgk.gov.tr entegrasyonu
- Demirbaş durum takibi
- Aylık ve yıllık amortisman yapılması
- Yeniden değerleme
- Gelişmiş raporlama
- Onaylama
- E-mutabakat ile Ba, Bs ve cari mutabakatların gönderilmesi ve takibi
- Basit ara yüzü ile istenilen sayıda dönem açma
- Açılan bu dönemlerde entegre veya manuel seçenekleri ile kayıt yapma imkanı
- Hesap planında sınırsız alt hesap açma
- Mevzuat gereği yapılacak tüm muhasebe işlemlerini yapma
- Mizan, gelir tablosu, bilanço ve diğer mali tabloları istediğiniz şekilde tanımlama, bu tanımlara göre çalıştırma ve bunları alındığı tarihte belge olarak kaydetme imkanı
- Dönem başında önceki dönem hesap devirlerini kolayca yapabilme
- Grup şirketleri ve holdingler için, kurulu sistemler üzerinden muhasebe bilgisi paylaşma, transfer yapma
- Tüm beyanname oluşturma ve kaydetme işlemleri
DİA İSTANBUL sayesinde kendi muhasebenizi sorunsuzca yönetecek, verilerinizi güvenle saklayacaksınız. Firmalara mali tablo çıkarmayı, bilanço ve gelirlerini kontrol altında tutmayı, satışlarını ve fişlerini depolamayı, kar ve zarar ölçümü yapmayı ve diğer muhasebe işlemlerini yönetmeyi sağlamak için geliştirilen programı;
- Bilançolarınızı kontrol etmek,
- Kar – zarar tabloları ile geleceğinizi şimdiden düzene sokmak,
- Verilerinizi güvenle korumak,
- Şubelerinizi ve çalışanlarınızı online olarak yönetmek,
- Personel bilgilerini tek bir sistemde toplamak,
- Yıllık değerlendirme ve analizlerinizi yapmak için DİA İSTANBUL kullanmalısınız!