İş Takip Yönetimi

Personel görev takibi, ajanda entegrasyonu ve mobil kullanım avantajı ile DİA İş Takip Yönetimi yanınızda!

Neden DİA İSTANBUL İş Takip Programı?

İş Takip Süreçlerinde Özgürlük

  • İnternetin olduğu her yerden görevler atayın, takip edin.
  • Görev takip süreçlerinizi şirket dışında da kolayca takip edin, ofis bilgisayarınıza bağımlı kalmayın.

Bulut Teknolojisinin Avantajları

  • DİA’nın bulut teknolojisindeki tecrübesi ile verilerinizi güvenle saklayın.
  • Donanım, güncelleme, yedekleme gibi maliyetlerden kurtulun.
  • Her zaman en güncel versiyonu kullanın.

Entegre Süreç Yönetimi

  • Tek ekran üzerinden departmanların bilgi akışını yönetin.
  • İşletmenizde harcanan departman bazlı iş sürelerini analiz edin ve süreçlerinizi optimize edin.
  • Çalışanlarınıza atadığınız görevleri DİA Ajanda Entegrasyonu üzerinden takip edin.

Verimli Personel Görev Takibi

  • DİA ERP sistemi bünyesinde tanımlanan her bir kullanıcı için görevler atayın.
  • Atanan her bir görevi önceden belirlediğiniz süreçlere göre takip edin.
  • Görevlerin zamanında uygulanması için e-posta ve SMS bildirimlerinden faydalanarak, çalışan verimliliğini arttırın.

Neden Bulut Tabanlı İş Takip Programı?

Sıkça Sorulan Sorular

DİA İSTANBUL ERP bünyesinde tanımlanan kullanıcılarınıza görevler atayabilir ve bu görevleri önceden belirlediğiniz süreçlere göre takip etmelerini sağlayabilir ve her bir süreç değişikliğinin e-posta olarak tarafınıza raporlanmasını sağlayabilirsiniz.

  • Personelinize atanan görevlerin ajanda üzerinden takip edilmesini sağlayabilirsiniz.