Proje Yönetimi

Proje takibi, proje dağıtım tanımları ve proje karlılık analizleri ile
DİA Proje Yönetimi yanınızda!

Neden DİA İSTANBUL Proje Programı?

Özgür Proje Yönetimi

  • İnternetin olduğu her yerden tüm proje verilerinize ulaşın.
  • Projelerinizi şirket dışında da kolayca takip edin, ofis bilgisayarınıza bağımlı kalmayın.

Proje Bazlı Karlılık Artışı

  • Bir satış faturasını proje ile eşleştirerek projenin gelirine, bir mal veya hizmet alım faturasını proje ile eşleştirerek projenin giderine yazın.
  • Banka hesabınıza gelen bir havale ya da aldığınız bir çeki proje ile eşleştirerek projenin tahsilatına, gönderdiğiniz bir havale veya kestiğiniz bir çeki ise, projenin ödemelerine yansıtın.
  • Borç ve alacak bakış açısından çıkın, gelir, gider, tahsilat ödeme modelli yönetim anlayışına sahip olun. Proje bazlı karlılıklarınızı yönetin.

Diğer Süreçlerle Entegre

  • Tek ekran üzerinden projelerinize dair tüm iş süreçlerinizi uçtan uca yönetin.
  • Proje süreçlerinizi; muhasebe, üretim, e-fatura, satış vb. süreçlerinizle entegre edin.
  • Tüm süreçlerinizi dijitale taşıyıp, projelerinizi verimli hale getirin.

Bulut Teknolojisinin Avantajları

  • DİA’nın bulut teknolojisindeki tecrübesi ile proje verilerinizi güvenle saklayın.
  • Donanım, güncelleme, yedekleme gibi maliyetlerden kurtulun.
  • Her zaman en güncel DİA versiyonunu kullanın.

Tek Ekrandan Takip Rahatlığı

  • Para birimi bazlı proje analizlerinizi tek ekrandan anlık takip edin.
  • Herhangi bir proje seçimi yapmadan belirli bir tarih aralığında bazı müşterilerden alınan hizmetleri otomatik olarak belirli projelere yüzdesel olarak dağıtın.

Detaylı Raporlar

  • Proje yönetim raporları ve proje ekstresi üzerinden detaylı proje raporları alın.
  • Raporlarınızı istediğiniz gibi özelleştirin.
  • Borç ve alacak bakış açısından çıkın, gelir, gider, tahsilat ödeme modelli yönetim anlayışına sahip olun.

Neden Bulut Tabanlı Proje Programı?

Sıkça Sorulan Sorular

Evet. Depo, şube, şantiye gibi işletme birimlerinizden gelen malzeme ve hizmet taleplerinizi talep yönetimi çözümü üzerinden takip edebilirsiniz.

Personeliniz tarafından depo bazında yapılan malzeme talepleri sadece yetkili personel tarafından onaydan geçirildikten sonra diğer işlemlere aktarılabilir. Onay personeli 20 paket talep edilmiş bir malzemenin sadece 15 paketine onay verebilir. Talep listesi üzerinden onay bekleyen talepler kolaylıkla listelenebilir.

Evet. Onaylanan talepler alınan tekliflere veya verilen siparişlere aktarılabilir, talep listesi üzerinden taleplerin teklif ve sipariş durumları takip edilebilir.